Vad tycker andra föräldrar?

Vi har idag ett nära samarbete med våra barns föräldrar. Det är en viktig förutsättning för vår verksamhet på Pilgårdens förskola. Här kan du läsa en del av det som föräldrar och deras barn har sagt om oss:

”Ett stort tack till alla ni underbara pedagoger för att ni tog er tid med vår sons inskolning. Det märks att han trivs hos er, han pratar mycket om er hemma. Det värmer våra hjärtan❤️. Tusen tack för allt ni gör!”
Marie och Andreas

”Vi är tacksamma och nöjda med att vår son får möjligheten att vara på Pilgårdens förskola! Lokalerna uppmuntrar till både lärande och lek, små barngrupper och stabilitet i personalgruppen, vilket gör att både vi föräldrar och vår son känner tillit och trygghet. Stor eloge för det engagemang och glada humör som man möts av vid varje lämning och hämtning!”
Emilia och Per

”En verksamhet där barnen sätts i fokus. Fantastisk personal, hemlagad mat och utevistelse var dag.”
Malin & Anders